Cu adevărat, sunt plin de putere prin Duhul Domnului. El m-a uns să proclam harul şi adevărul Lui până la marginile pământului, aducând oameni din întuneric în moştenirea lor divină în Cristos, în Numele lui Isus. Te caut din toata inima mea; nu ma lasa sa ma abat de la poruncile Tale.Strang cuvantul Tau in inima mea, ca sa nu pacatuiesc impotriva Ta!Binecuvantat sa fii Tu, Doamne! Invata-ma oranduirile Tale!Cu buzele mele vestesc toate hotararile gurii Tale.Cand urmez invataturile Tale, ma bucur de parc-as avea toate comorile.Ma gandesc adanc la poruncile Tale, si cararile Tale le am sub ochi.Ma desfat in oranduirile Tale si nu uit cuvantul Tau.Fa bine robului Tau, ca sa traiesc si sa pazesc cuvantul Tau!Deschide-mi ochii, ca sa vad lucrurile minunate ale Legii Tale!(Psalmul 119:10-18)Amin !







Îşi ţine cuvântul Său ( Kenneth E. Hagin)


...Eu veghez asupra Cuvântului Meu ,ca să-l împlinesc
Ieremia 1:12
Poţi fi sigur că dacă accepţi Cuvântul lui Dumnezeu şi acţionezi pe baza Lui, El se va îngriji să-şi îndeplinească Cuvântul Său în viaţa ta. Tot ceea ce trebuie tu să faci este să înfăptuieşti pe baza Cuvântului. Este foarte important să înveţi această simplă lecţie. A înfăptui pe baza Cuvântului nu înseamnă plânset şi bocet. Nu înseamnă a te ruga. Înseamnă pur şi simplu a înfăptui pe baza a ceea ce a spus Dumnezeu, iar aceasta aduce rezultate.
Cu câţiva ani în urmă după ce am petrecut ore întregi chinuindu-mă şi rugându-mă pentru finanţe şi pentru vindecarea familiei mele, m-am aşezat epuizat în faţa altarului bisericii. Într-un sfârşit m-am liniştit astfel încât Domnul mi-a putut vorbi.
- Ce faci acum? – m-a întrebat.
- Am venit aici să mă rog neîncetat.
- Ce înţelegi prin asta?
- M-am gândit că mă voi ruga până când voi simţi ceva sau voi primi un fel de mărturie lăuntrică, că aceste nevoi sunt împlinite. Sunt la 365 mile distanţă de casă. Mă voi ruga până când voi şti cu siguranţă că, copiii mei sunt vindecaţi iar nevoile noastre financiare împlinite.
- Cuvântul Meu nu este suficient pentru tine? Tu acţionezi de parcă Cuvântul Meu n-ar fi adevărat. – mi-a spus Domnul. Se pare că tu te bazezi pe faptul că dacă te vei ruga suficient de mult pentru acest lucru, Mă vei convinge asupra faptului că nu sunt un mincinos şi că Îmi ţin Cuvântul dat.
Mărturisire: Eu cred în Dumnezeu şi înfăptuiesc pe baza acestui lucru.