Cu adevărat, sunt plin de putere prin Duhul Domnului. El m-a uns să proclam harul şi adevărul Lui până la marginile pământului, aducând oameni din întuneric în moştenirea lor divină în Cristos, în Numele lui Isus. Te caut din toata inima mea; nu ma lasa sa ma abat de la poruncile Tale.Strang cuvantul Tau in inima mea, ca sa nu pacatuiesc impotriva Ta!Binecuvantat sa fii Tu, Doamne! Invata-ma oranduirile Tale!Cu buzele mele vestesc toate hotararile gurii Tale.Cand urmez invataturile Tale, ma bucur de parc-as avea toate comorile.Ma gandesc adanc la poruncile Tale, si cararile Tale le am sub ochi.Ma desfat in oranduirile Tale si nu uit cuvantul Tau.Fa bine robului Tau, ca sa traiesc si sa pazesc cuvantul Tau!Deschide-mi ochii, ca sa vad lucrurile minunate ale Legii Tale!(Psalmul 119:10-18)Amin !







DECLARATIE DE CREDINTA


DECLARATIE DE CREDINTA
Eu pot face toate lucrurile prin Hristos care mă întăreşte. CU DUMNEZEUL MEU POT SARII PESTE TOTI MUNTII! El face picioarele mele ca picioarele UNUI ATLET; El ma face sa umblu prin locurile înalte. La om acest lucru este imposibil, dar la Dumnezeu toate lucrurile sunt posibile! Toate lucrurile sunt cu putinţă celui ce crede. Dacă am credinţă cât un grăunte de muştar, pot să spun la un munte, "MUTA-TE", şi se va muta şi nimic nu va fi imposibil pentru mine. Sunt un credincios, eu nu sunt un necredincios. Ştiu că fără credinţă este imposibil să ma rog lui Dumnezeu. Ştiu că am să trăiesc prin credinţă, şi dacă mă dau înapoi Domnul nu are nici o plăcere în mine.
Fiecarui om ii este dată o măsură de credinţă; voi dezvolta credinţa mea spre slava lui Dumnezeu. Am credinţa faţă de Dumnezeu TATAL,FIUL SI DUHUL SFANT. Credinţa mea nu este în puterea mea, credinta mea este in Dumnezeul cel viu, care a spus că nu ma va parasi. Prin urmare, am ales să merg prin credinţă şi nu prin vedere. Am încredere în Domnul din toata inima mea şi nu înclină spre propria mea înţelegere. Eu nu sunt condus de sentimentele mele, eu nu sunt în robie la emotiile mele. Eu sunt mai sus de circumstanţe. Sunt aşezat cu Hristos în locurile cereşti. Etapele unui om neprihănit sunt ordonate de Domnul. Multe sunt necazurile celor neprihăniţi, dar Domnul il scapa din toate.
Omul neprihănit de şapte ori cade, dar se ridica din nou. Campionii nu renunta, se ridica. Fac un singur lucru, uitând ceea ce se află în urma, se concentreaza pe ce se află înainte. Alerg spre ţintă, pentru premiul chemării cereşti a lui Dumnezeu in Hristos Isus, Domnul meu. Am pus mâna pe plug şi eu nu ma uit înapoi. Alerg pentru a câştiga. AM DRAGOSTEA pentru casa TA DOAMNE. Împărăţia cerurilor vine cu putere, şi o voi lua prin credinta.
Nu se ia prin putere, ci prin Duhul Său. El trăieşte ca să mijlocească pentru mine. El este capabil să aduca abundenta, mai ales că eu îndrăznesc , cred si vorbesc , prin puterea LUI care este la lucru in mine. Acela care a început o lucrare bună în mine o va aduce la finalizare pana în ziua Domnului meu Iisus.
Îndrăznesc sa, abordez tronul harului pentru a primi mila si har pentru a ma ajuta în timp de nevoie. Te vei ingrijii de mine DUMNEZEULE. Eu nu ma voi ingrijora de nimic. El mă va ţine în pace perfecta pentru ca EL este in mintea mea . Prin urmare, am intrăm în odihna Lui. Am fost răstignit împreună cu Hristos, cu toate acestea trăiesc, şi viaţa pe care o trăiesc acum, eu o trăiesc în credinţa în Fiul lui Dumnezeu, care ma iubit şi Sa dat pe Sine Însuşi pentru mine.
Oricare ar fi problema Dumnezeu, biruieşte lumea. Aceasta este puterea care a biruit lumea, chiar şi credinţa mea. Am ales această zi să trăiască prin credinţă, să umble prin credinţă, pentru a vedea prin ochiul credinţei. Prin urmare, eu sunt un biruitor. Voi merge din credinţă la credinţă, si din putere in putere si din slava in slava. Cărarea celor neprihăniţi este ca lumina zorilor care străluceşte luminos ziua intreaga! AMIN