Cu adevărat, sunt plin de putere prin Duhul Domnului. El m-a uns să proclam harul şi adevărul Lui până la marginile pământului, aducând oameni din întuneric în moştenirea lor divină în Cristos, în Numele lui Isus. Te caut din toata inima mea; nu ma lasa sa ma abat de la poruncile Tale.Strang cuvantul Tau in inima mea, ca sa nu pacatuiesc impotriva Ta!Binecuvantat sa fii Tu, Doamne! Invata-ma oranduirile Tale!Cu buzele mele vestesc toate hotararile gurii Tale.Cand urmez invataturile Tale, ma bucur de parc-as avea toate comorile.Ma gandesc adanc la poruncile Tale, si cararile Tale le am sub ochi.Ma desfat in oranduirile Tale si nu uit cuvantul Tau.Fa bine robului Tau, ca sa traiesc si sa pazesc cuvantul Tau!Deschide-mi ochii, ca sa vad lucrurile minunate ale Legii Tale!(Psalmul 119:10-18)Amin !







BIOGRAFIA APOSTOLILOR

CATEVA LUCRURI DIN BIOGRAFIA APOSTOLILOR


1. AndreiPescar originar din Betsaida (sat pe malul de nord-est al lacului Genesareth in Israel), frate cu apostolul Petru. A fost primul apostol. Despre el ni s-au transmis foarte putine date. Legende posttestamentare relateaza despre o calatorie misionara prin Asia Mica si Balcani (Thessalia, Tracia, Scitia). In aceste peregrinari ar fi savârsit numeroase minuni, ar fi convertit pe multi la crestinism si ar fi initiat construirea unor biserici. Ultimele legende istorisesc despre sederea sa in provincia romana Achaia. Arestat de procuratorul roman Aegeatis in orasul Patras (Grecia), nu s-a dezis de crestinism, fiind supus unui martiriu de 2 zile si rastignit pe o cruce in forma de X in anul 60 d.C. Procuratorul roman Aegeatis ar fi murit in aceiasi zi (sotia sa Maximila s-ar fi ingrijit de ceremonia inmormântarii lui Andrei la Patras). In anul 356 trupul lui Andrei a fost dus de la Patras la Constantinopol, iar in anul 1208 de la Constantinopol la Amalfi (Italia). Capul, initial ramas la Patras, ar fi fost pastrat la Roma intre anii 1450-1462, de teama Turcilor. In anul 1964 capul a fost redat bisericii din Patras.


2. Petru


Pescar din Betsaida, frate mai mic al apostolului Andrei. Petru a fost unul dintre intemeietorii primei comunitati iudeo-crestine din Ierusalim (impreuna cu apostolii Iacob cel Batrân si Ioan). A fost de parere ca numai evreii trebuie convertiti la ideile lui Isus. A avut unele controverse ideologice cu apostolul Pavel. Pavel a sustinut idea universalitatii noii credinte, a necesitatii raspândirii noii religii si la alte popoare, nu numai la evrei. Dupa decapitarea apostolului Iacob cel Batrân in anul 44 d.C. de catre regele Aggripa I (40-44 d.C), a fost arestat si Petru, dupa revenirea sa in Ierusalim. Ar fi fost tinut in lanturi, intre alti doi detinuti, dar eliberat in mod miraculos de catre un inger (Faptele Apostolilor, 12). Dupa ce Iacob cel Tânar a devenit seful comunitatii din Ierusalim, Petru a facut o calatorie la Antiochia (Turcia), dupa care i s-a pierdut pentru o vreme urma. Ajuns la Roma in jurul anului 57 d.C, Petru a devenit seful comunitatii iudeo-crestine din Roma, unde l-a reîntâlnit pe Pavel. Una din legende afirma ca Petru si Pavel ar fi cauzat prabusirea si moartea lui Simon-Magul in timpul unui zbor al Magului in fata imparatului Nero (54-68 d.C.), ceace le-a atras arestarea. Dupa o alta legenda, Petru si Pavel ar fi fost arestati in timpul represiunilor anticrestine declansate de imparatul Nero dupa incendierea Romei in anul 64 d.C. Ar fi fost tinuti inchisi in Carcera Mamertinica, situata intre Capitoliu si Forumul Roman. Carcera consta din 2 celule suprapuse: o celula superioara (inchisoarea Romei) si o celula inferioara (cea mai veche camera din Roma, numita din anul 300 î.C. Tullianum). Mai târziu, capela amenajata in Tullianum a primit numele de San Pietro in Carcere (Sf.Petru in Carcera). Petru ar fi fost condamnat la moarte si executat prin crucificare cu capul in jos (la cererea lui), spre a se deosebi de modul rastignirii lui Isus, in jurul anului 64 d.C., lânga fostul Circ al lui Caligula si Nero, inafara zidurilor Romei, pe terenul numit Agger Vaticano si ingropat in apropierea Circului, in cimitirul-necropola al celor neînstariti, de lânga sirul de cavouri ale unor cetateni romani mai bogati. Istoricul Eusebius de Caesarea (260-339 d.C.) a mentionat relatarile diaconului roman Gaius din jurul anului 200 d.C, care a sustinut ca ar cunoaste locul unde se gaseste mormântul lui Petru. Acolo s-ar gasi o inscriptie, pe care stau scrise numele lui Isus si a lui Petru. In jurul anului 160 d.C, comunitatea crestina din Roma a înaltat un prim monument pe acel loc. Pe baza informatiilor lui Eusebius de Caesarea si a monumentului existent, imparatul Constantin cel Mare (306-337) a dezgropat presupusul schelet, dupa care l-a reasezat in acelasi loc, acoperind totodata mormântul cu un monument prevazut cu o nisa cu marmora (Tropaion). Pe Tropaionul constantinian, pastrat pâna in zilele de azi, sta inscriptia prescurtata (in limba greaca): Petr ene (Petros enestin = Petru se gaseste înauntru). In anul 324 d.C. Constantin cel Mare a ordonat nivelarea dealului Agger Vaticano, rambleerea partilor supraterane ale vechiului cimitir, decaparea cavourilor din vechea necropola (ce depaseau nivelul zero al terenului) si constructia unei basilici dedicate lui Petru, pastrând monumentul Tropaion ca axa a altarului. Papa Pius XII a dispus in anul 1939 efectuarea unor sapaturi arheologice sub Domul San Pietro din Roma, spre a se constata daca mormântul si osemintele apartin intradevar lui Petru. Cercetarile au avut loc intre anii 1940-49. Analiza antropologica a scheletului a indicat lipsa oaselor de la genunchi in jos, ceea ce, dupa unii, ar putea fi un indiciu ca scheletul ar apartine lui Petru, in ipoteza ca ar fi fost crucificat cu picioarele in sus, iar la coborîrea de pe cruce picioarele ar fi fost retezate de la genunchi. Impotriva acestei ipoteze stau 2 argumente: a) nu s-au gasit urme de strapungere ale mâinilor cu piroane; b) reconstituirea nu arata ca ar fi vorba de un batrân de 60-70 ani, cu o statura impunatoare (cum se spune ca ar fi fost Petru). Craniul lui Petru, impreuna cu presupusul craniu a lui Pavel, au fost duse si pastrate (pâna in ziua de azi) in cutia-osuar de sub ciboriumul-altar din basilica San Giovanni in Laterano din Roma. In sec.16 vechea basilica Sf.Petru a lui Constantin cel Mare a fost demolata, spre a face loc actualului Dom San Pietro. In basilica San Pietro in Vincoli (Sf.Petru in lanturi) din Roma se pastreaza in tabernacolul de sub altar presupusele lanturi cu care Petru ar fi fost legat in inchisoarea din Ierusalim, precum si lanturile din Carcera Mamertinica. Lanturile din Ierusalim ar fi fost aduse la Roma de catre Eudoxia, fiica imparatului Theodosius (379-395), sotia co-împaratului Valentianus II (383-392), in urma unui pelerinaj la Ierusalim. Lanturile din Carcera Mamertinica ar fi fost descoperite la inceputul sec.2 de catre temnicerul roman Quirinus de Neuss. Conform Legendei Aurea de Jacobus da Voragine, publicata in secolul 13, in preajma capelei Quo vadis, Domine ? din Roma de pe Via Appia, Petru l-ar fi revazut ultima data pe Isus, in momentul in care voia sa fuga din Roma, spre a scapa de martiriu. Petru l-ar fi intrebat pe Isus: "Quo vadis, Domine ?" (Incotro te-ndrepti, Doamne ?), la care Isus i-ar fi raspuns: "Vado Romam venio iterum crucifigi" (Am venit la Roma, spre a fi din nou crucificat). Rusinat de observatia lui Isus, Petru s-ar fi reîntors la Roma, primind martiriul.

Alte lacasuri de cult, demne de mentionat, dedicate lui Petru:


Biserica San Pietro in Gallicantu (Sf.Petru la Cântatul cocosului) din Ierusalim, pe versantul estic al Dealului Sion, pe unul din prezumtivele locuri de amplasament a casei Marilor Preoti Anna (Hannas) si Caiafa (Kaiphas). In curtea acestei case Petru ar fi fost recunoscut - dupa accentul galilean - de catre o femeie de serviciu, negând de 3 ori, asa cum a prezis Isus, inainte de cântatul cocosului, ca l-ar cunoaste pe Isus. In pivnita acelei biserici se gaseste o carcera sapata in stânca, in care Isus ar fi fost tinut inchis. Locul nu corespunde insa realului amplasament istoric al casei Marilor Preoti Anna si Caiafa.


Biserica Sf.Petru (sau Biserica Primatului) din Tabgha (mica localitate pe malul lacului Genesareth, la câtiva km sud-vest de Kapernaum), unde Isus ar fi reaparut apostolilor, facând remarca lui Petru, interpretata ulterior (ca si cea din Caesarea-Philippi) drept testament succesoral.


Basilica S.Pietro in Montorio cu monumentul Tempietto pe panta estica a Dealului Gianicolo din Roma, construita pe cel de al doilea loc presupus de crucificare a lui Petru.


3. Iacob cel Batrân
Pescar dintr-un sat de pe malul nordic al lacului Genesareth. Parintii: Zebedeus si Maria-Salomeea. Frate mai mare al apostolului Ioan. Numit si Iacob cel Batrân. Isus i-a poreclit pe acesti frati Boanerges (Fii tunetului), probabil pentru ca faceau parte din grupa revolutionar-antiromana a Zelotilor. Dupa Ridicarea la cer a lui Isus, Iacob cel Batrân ar fi facut o calatorie in Spania, dupa care s-ar fi reîntors in Palestina, unde ar fi predicat cu succes in tinuturile Samariei si Iudeei, conducând un timp, impreuna cu Petru si Ioan, comunitatea iudeo-crestina din Ierusalim. Ar fi fost prins si ucis prin decapitare la Ierusalim in anul 44 d.C, din ordinul regelui Aggripa I (Faptele Apostolilor, 12,2) si ingropat tot acolo. La ocuparea Palestinei in anul 614 de catre Persi, relicvele lui Iacob cel Batrân au fost duse, spre a fi salvate, fie la manastirea Sf.Ecaterina, fie la manastirea Raithiu (ambele in peninsula Sinai din Egipt), fie la manastirea Menas din Alexandria (Egipt). De aici, conform legendei, osemintele sale ar fi fost duse in Spania. Mormântul din Spania ar fi fost descoperit in jurul anilor 820-830. In sec.11, dupa o serie de viziuni in forma de stele ale unor copii de pastori in timpul noptii pe o pasune, a fost construita pe acel loc renumita basilica de pelerinaj din Santiago de Compostela (Sf.Iacob de pe Câmpul Stelelor). Relicvele lui Iacob cel Batrân s-ar afla, impreuna cu relicvele lui Athanasie si Theodosius, intr-un tabernacol din cripta acelei catedrale.


4. Ioan

Pescar, fiul lui Zebedeus si al Mariei-Salomea, fratele mai mic al apostolului Iacob cel Batrân. Unii considera ca el ar fi autorul Evangheliei lui Ioan, fapt contestat de altii. Denumit in Evanghelia lui Ioan drept Apostolul cel mult iubit de Isus, martor ocular al crucificarii lui Isus. Ar fi intreprins mai multe calatorii misionare in Asia Mica. Legendele sustin ca a refuzat sa aduca ofranda cuvenita in templul roman al zeitei Artemis din Efes (Turcia) in timpul persecutiilor anticrestine ale lui Domitian (81-96 d.C.), fapt pentru care ar fi fost arestat si dus la Roma, unde ar fi fost supus la chinuri, prin scufundare intr-un vas cu ulei fierbinte, lânga Porta Latina (pe acel loc s-a construit apoi biserica Oratorio di San Giovanni in Oleo). Exilat pe insula Patmos (Grecia), a scris Apocalipsa dupa Ioan, iar dupa moartea imparatului Domitian (96 d.C.) s-a întors la Efes. Ar fi decedat la vârsta foarte inaintata (88 ani).


5. Iacob cel Tânar
Parinti: Alfeus si Maria-Kleophas. Probabil identic cu Iacob cel mic din Evanghelia lui Marcu. Nu se cunosc alte amanunte despre viata si activitatea lui Iacob cel Tânar.


6. Bartolomeu-Natanael
Una din legende afirma ca el ar fi fost mirele de la Nunta din Canaa si ca ar fi intreprins apoi lungi calatorii de raspândire a noii credinte prin Cilicia, Armenia, Mesopotamia si India. La curtea regelui Polimius din Armenia ar fi savârsit minuni si tot acolo ar fi fost omorît in mod crud (i s-ar fi tras pielea de pe corpul viu). Porecla Canaanit poate veni fie de la localitatea Canaa din Galilea, fie de la cuvântul arameic Quana (Zelos), caz in care Bartolomeu ar fi apartinut si el gruparii Zelotilor. Ramasitele sale pamântesti ar fi ajuns in Arabia, in Mesopotamia, pe insula Lipari (Italia), la Benevent (oras in Campania, la cca 50 km nord-est de Napoli) si in sfârsit (in anul 983) la Roma (la interventia imparatului Otto I), unde se odihnesc si in prezent in basilica Sf.Bartolomeu de pe Isola Tiberiana. In anul 1238 un fragment de craniu a fost dus la Frankfurt pe Main (Germania) si depus in relicviarul domului ce-i poarta numele (Sf.Bartolomeu).


7. Matei-Levi


Numit Matei in Evanghelia lui Matei (9,9) si Levi in Evangheliile lui Marcu (2,14) si Luca (5,27). Evanghelia lui Ioan nu il aminteste. Dupa unii ar fi fost aceiasi persoana cu evanghelistul Matei (fapt contestat de altii). Vames din Galilea, in slujba tetrarhului Herodes Antipas. Ar fi intreprins calatorii misionare in Persia si Etiopia. A fost asasinat (strapuns cu spada in spate, in timp ce se afla lânga altar) din ordinul regelui etiopian Eggipus, in urma unor intrigi de curte.


8. Filip


Originar din satul Betsaida (ca si Andrei si Petru), de meserie pescar. Ar fi murit martirizat (crucificat) in anul 80 la Hierapolis (azi: Pamukkale-Turcia), la vârsta de 87 ani. In tinerete ar fi facut o calatorie misionara prin Asia Mica si Balcani.


9. Simon Zelotul-Canaanitul
Amintit numai in evangheliile sinoptice (Marcu, Matei, Luca). Membru al gruparii Zelotilor. Dupa unele legende ar fi fost frate cu apostolii Iacob cel Tânar si Iuda-Tadeul (parinti: Alpheus si Maria-Kleophas). In timpul unei misiuni prin Persia (impreuna cu Iuda-Tadeul) ar fi fost amândoi ucisi. Modul in care ar fi fost omorîti este diferit prezentat: fie decapitati, fie rastigniti, fie taiati de viu in doua parti.


10. Iuda-Tadeul

Apostol prezentat sub 2 nume: Tadeus (Marcu 3,18, Matei 10,1-4), respectiv Iuda, fiul lui Iacob (Luca 6,16, Faptele Apostolilor 1,13). Nementionat in Evanghelia lui Ioan.


11. Toma

Poreclit si Dydimus (Geamanul). Dupa unii ar fi fost originar din orasul grec Didima (Turcia), dupa altii ar fi fost frate cu Isus (in acest caz el este Iuda-Toma, unul dintre cei 4 copii ai lui Iosif). A intreprins o lunga calatorie misionara, ajungând pâna in India de sud. Relicvele sale ar fi pastrate in orasul Edessa (azi: Urga-Turcia).


12. Iuda-Iskariot


Iskariot (Ioan 6, 71) ar indica fie provenienta sa din satul Karioth (la cca 25 km sud-est de Hebron in Israel), fie apartenenta sa la grupul Zelotilor. L-ar fi tradat pe Isus pentru 30 monede de argint. Dupa rastignirea lui Isus, regretând fapta, ar fi aruncat cele 30 monede in incinta Templului herodian, dupa care s-ar fi spânzurat de un copac (Copacul lui Juda = Cercis siliquastrum). Oamenii Marelui Preot Caiafa (Kaiphas) ar fi cumparat cu acesti bani hotarul de pamânt Hakeldama, folosit apoi ca cimitir pentru strainii decedati in Ierusalim, la sud de Valea Hinnom si de vechea cetate a Ierusalimului. Alta versiune sustine ca Iuda ar fi fost condamnat la moarte si executat.


13. Matias

Matias reprezinta forma prescurtata a prenumelui elenizat Mattathias, derivat din ebraicul Mattitjah si inseamna "Darul Domnului". A fost inlocuitorul oficial al lui Iuda-Iskariot. Conditia care i s-a impus: noul apostol trebuia sa fi fost martor al Invierii lui Isus. Conform Faptelor Apostolilor a fost cooptat in grupul apostolilor (in scurtul interval de timp dintre Ridicarea la Cer a lui Isus si Pogorîrea Sf.Spirit la 50 zile dupa Ridicarea la Cer) dupa tragere la sorti (contracandidat: Iosif, zis Barsabbas Justus). La adunarea de alegere au participat 120 crestini. Asupra vietii si activitatii sale ulterioare exista foarte putine relatari. Ar fi predicat in Palestina si Etiopia. Ar fi decedat in jurul anului 63 d.C. Despre modul cum a murit exista 3 versiuni:


Dupa o misiune plina de succes in Iudea, ar fi fost acuzat de Sanhedrin pentru delicte teologice, condamnat si lapidat (linsat cu pietre), apoi decapitat cu sabia.


Decedat in chip natural.


Ar fi fost crucificat in Roma (relicvele sale ar fi pastrate - in aceasta varianta - in basilica Santa Maria Maggiore din Roma).


Osemintele sale ar fi fost duse de catre Elena (mama imparatului Constantin cel Mare) in sec.4 din Palestina la Trier (Germania). Un document din sec.12 afirma ca cu ocazia unor lucrari de restaurare a bisericii San Eucharius (Trier-Germania) ar fi fost redescoperite osemintele lui Matias. In prezent mormântul lui Matias s-ar gasi in biserica San Matthias din Trier.

SCOATEREA CAPULUI SARPELUI

Scoaterea capul şarpelui
Marţi 6.15.2010 12:00 EDT Kay Winters Buletine - Profetică Insight

Recent am avut o experienţă profetic descris în mod clar că starea bisericii în America. Eu si sotul meu ia seara plimbari prin care se aduc , uneori, ne prin cartierele bogate. Ne bucurăm de vizionare case de lux cu cascade lor frumoase şi fântâni. Uneori I de risc la egal curios în curţile acestor locuinţe , găsirea piscine deosebite , terenuri de sport , seminee, şi peisajului , care imi aminteste de o pictura Thomas Kincaid .
Aşa cum am fost noştri se bucură de mers pe jos într-o seară , soţul meu brusc blurted afară, "Snake ! " După sărituri în direcţia opusă , am văzut un şarpe de trei metri lungime despre un picior departe de unde am fost de mers pe jos .

După ce a fost crescut la o fermă din Georgia , Sunt familiarizat cu comportamentul de şerpi , în special vipere otravitoare. Şerpi reacţionează la vibraţii la sol , aşa că am fost intrigat despre ce sarpele nu a fost fluierat sau forma de a ne lovi . Spre surprinderea noastră , ne- a ignorat şarpe şi slithered încet în direcţia opusă . Părea să fie dreptul de "acasă" în peisajul de cartier.

Am decis să alertă în ceea ce priveşte calculeaza sarpe. Am sunat la uşă şi a fost întâmpinată de un om în 40 de ani sa. I-am spus , "Domnule , există un şarpe cu clopoţei în curte din fata Poate aţi putea dori să dispună de el. ". El a îngheţat şi nu a răspuns . Ştiind sarpele ar putea scăpa mai repede , am continuat , "Domnule , acesta este un cartier cu o mulţime de copii. "

În cele din urmă , după o altă pauză lungă , el a răspuns , "OK , da-mi un moment . " Aş putea spune că nu doriţi să fiţi deranjat , dar declaraţia ultima mea l- au provocat la acţiune. După ceea ce părea o eternitate , calculeaza iesit din garajul lui cu un stâlp de şase metri care a avut o lamă uriaşă, de ras -ca ataşat.

Am fost uimit să văd că şarpe cu clopoţei a fost încă în mişcare a peisajului într-un ritm de melc . calculeaza privit ingrozit ca el a abordat cu precauţie sarpe din spate. El a ridicat în mod repetat arma ridicat în aer , practicarea grevă potenţialul său , dar a ezitat să livreze lovitură moarte. Nu doresc să -l faci de râs , am tăcut , dar nu am putut ajuta, dar cred , Ce este in neregula cu tine ? Scoateţi capul pe şarpele lui acum!

Slujirii lui Dumnezeu sau Mamona

La acel moment , am realizat că situaţia cu sarpele a fost o analogie pentru starea actuală a bisericii americane. calculeaza reprezintă biserica, şi şarpe cu clopoţei reprezinta Satana.

Din păcate , Satana nu este intimidat sau ameninţate de biserică . De fapt, el umbla în şi în afara trupului lui Hristos, adesea fără rezistenţă sau consecinţă . Nu este nevoie de Satana de a huidui , bobina sau o grevă, la noi, deoarece ne prezintă ameninţare mică pentru el. El ştie central al bisericii în general nu este HristosCentrat , dar auto-Centric. Ne-am propus inimile noastre pe comori temporale , în loc de eternitate, care caută mâna lui Dumnezeu in loc de chip al lui Dumnezeu . Chiar miniştrii noştri au fost înşelaţi , având în vedere dimensiunea lor congregatii , oferte şi clădiri, tija de măsurare pentru a avea succes . Un distorsionat "prosperitate" Evanghelia ne-a învăţat să folosească credinţei noastre aproape exclusiv pentru a obţine mai mari case , masini si conturi de 401K .

Ochii nostri spirituali au fost incrustat cu o infecţie care a distorsionat viziunea noastra . Orbit de materialismul , urmarim Mamona în timp ce Satana se află în linişte la picioarele noastre . Eforturile noastre de placere ne-a intarit nu numai plinge de nevoiasi , dar şi şoapte de Duhul Sfânt. Noi nu vrem să aibă rutine noastre perturbat în niciun fel. Într-adevăr, majoritatea dintre noi se poartă un semn care spune , " Nu deranjaţi ! " Noi trebuie să fie provocat să iasă din zonele de confort noastre de a sluji la domiciliu, la biserică sau în comunităţile noastre .

Ca şi biserica din Laodicea , biserica american a fost înşelat de bogăţii . Noi nu sunt conştiente de sărăcia noastră spirituală şi orbire. Ca rezultat , mulţi creştini în necunoştinţă de cult american idol al lui Mamona . În mila Sa , Domnul a folosit spirală descendentă a economiei naţiunii noastre şi sistemul monetar pentru a avertiza sa nu ne încredere în bogăţiile nesigure , dar în El, în mod liber , care ne dă toate lucrurile să se bucure (a se vedea Rev 3:15-19; Luca 16:13).

Călcat în Picioare pe Şerpilor

Ne sunt destinate să călca pe şerpi şi scorpioni , sfărâmarea Satana sub picioarele noastre . Cu toate acestea, un element cheie care ne permite să triumfe asupra lucrări de la diavolul este adâncimea de pocăinţă noastre. Numai pocăinţa profundă de automulţumire noastre spirituale şi idolatrie va vindeca orbirea noastră spirituală , permiţându-ne să identifice şerpii în vieţile noastre. Nu mai ignorant de dispozitive lui Satan , putem se agită în împărăţia întunericului , cauza Satana să fugă şi ridice un "Nu trespassing ! " semneze, în peisajul vieţii noastre.

Isus ne-a dat puterea de a învinge duşmanul . "Iată, Eu vă dau autoritatea de a călca pe şerpi şi scorpioni , şi peste toate puterea vrajmasului , si nimic nu se prin orice mijloace te-a ranit " (Luca 10:19, NKJV ).

Noi trebuie să devină o generaţie de criminali şarpe că lupta noastră este împotriva căpeteniilor , puterile, conducători de intuneric si duhurilor răutăţii care sunt în locurile cereşti . Ca soldaţi de cruce , noi trebuie să facă schimb pasivitate noastre cordiale pentru o militantismul violente şi scoateţi şefii de serpi în vieţile noastre. Într-adevăr, puterea Lui care lucrează în noi, se pot sparge orice jugul şi tăiat prin orice lanţ, şi în lumina Lui ne poate distruge orice adâncime de întuneric .

" În acest scop, Fiul lui Dumnezeu sa manifestat , pentru ca El să nimicească lucrările diavolului " (1 Ioan 3:8).

şerpi întâlnim va huidui , rulouri şi în grevă frica la Mare Unul , care locuieşte în noi. Aşa cum am exercite autoritatea si puterea de date de Dumnezeu , multe din aceste serpi va fugi de frică. Dar ceea ce despre cei serpi care rezistă şi refuză să iasă viaţa noastră? Trebuie să spunem , " Off With Their Heads ! " (A se vedea Iacov 4:7; 1 Ioan 3:8. )

Despre autor : Kay Winters este co-fondator , împreună cu soţul ei, Rob, a prepară Way International , o misiune profetică itinerantă cu sediul în Phoenix, Arizona . Misiunea Winters " este de a stârni o revoluţie spirituală şi de reformă în America prin predicarea pocăinţei , proorocesc, restaurarea şi promovarea renaştere . accentul lui Kay minister este identificarea şi mobilizarea mijlocirea împotriva fortificatii spirituale care interzic reconcilierea rasială , renaşterea şi vindecarea ţara noastră. Astăzi profetică Insight a fost adaptat la newsletter-ul Pregătiţi Calea lui , Messenger , si este folosit cu permisiune. newsletter-ul este disponibil pe site-ul ministerului web www.preparethewayint.com.



Read more: http://charismamag.com/index.php/prophetic-insight/28466-removing-the-head-of-the-serpent#readmore#ixzz0rntEfAJd
RUGACIUNE PENTRU ROMANIA
Doamne Tata, venim in Numele Domnului Isus sa mijlocim pentru tara noastra, Romania recunoscand starea de pacat a ei: minciuna, idolatria, mandria, vedem ca suntem intr-o stare jalnica si stim ca daca nu intervii Tu, Doamne vom pieri. Recunoastem ca numai Tu poti VINDECA natiunea noastra caci esti Domn si Stapan peste intreg pamantul, asa ca te rugam sa aduci MILA si sa aduci vremuri de inviorare si trezire spirituala peste tara noastra, intoarce-i la Tine si se vor intoarce, deschide-le ochii si vor vedea, deschide-le urechile si vor auzi, despietreste-le inimile si vor crede in Tine si in Singurul Tau Fiu. Te rugam sa trimiti cu putere Duhul Tau sa cerceteze inimile si sa se intoaca la tine si sa ne vindeci tara! Faca-se voia Ta precum in ceruri asa si in tara noastra. Te rugam pentru cei ce ne guverneaza tara sa-i inteleptesti si sa-i luminezi, pune-le teama de Tine ca sa dea legi morale, sa faci sa caute folosul tarii, asa incat minciuna, coruptia, lacomia sa nu-si mai aibe locul in Parlament! Te rugam sa binecuvintezi S.R.I, Politia si Jandarmeria Romana, ajutadu-i sa se lupte pentru dreptate fara sa caute la fata omului. Te rugam sa ai mila si de primaria orasului Fundulea sa aibe frica de Tine si mila de oameni, da-le intelepciune si pricepere sa lucreze cu dreptate si mila. Iar pe noi Doamne, ajuta-ne sa luminam in lume, traind dupa Adevarul Cuvantului Tau, vestind Evanghelia cu toata indraznela si curatirea de inima. Iar Aceluia ce poate face nespus mai mult de cat cerem noi sau gandim sa fie toata Slava, Lauda, Inchinarea acum si in vecii vecilor AMIN!


SARBATOARE IN FUNDULEA



PASTORUL BISERICII BAPTISTE,GERALD Z.A VORBIT SI EL DESPRE DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU



FANFARA BISERICII BETEL A LAUDAT PE DOMNUL PE TOT PARCURSUL MARSULUI




MARSUL INVIERII A ADUS INCA ODATA OPORTUNITATEA DE A VESTI EVANGHELIA OAMENILOR DIN FUNDULEA.
HRISTOS DOMNUL ESTE VIU !


TUTUROR PRIETENILOR,DE APROAPE SI DE DEPARTE VA DORIM SARBATORI FERICITE !

Revizuirea Constitutiei si familia

Se discuta tot mai mult in Romania despre revizuirea Constitutiei. Partidele politice cauta sa se pozitioneze cit mai favorabil pentru a influenta eventuala revizuire. La fel si Parlamentul in raport cu Executivul si vice versa. Restructurarea institutiilor de guvernamint, realocarea puterii politice, reducerea numarului de parlamentari, transformarea parlamentului din sistem bicameral in unul unicameral sunt deziderate pe care clasa politica din Romania le priveste ca prioritare. Dar valorile? Dar noi?

Pentru cetatenii tarii valorile sunt prioritare si cu mult mai importante decit aceste obiective care actualmente preocupa clasa politica. In 2006 AFR a obtinut din partea cetatenilor cu drept de vot, adica a voastra, 650.000 de semnaturi pentru revizuirea articolului 48 din Constitutie care priveste familia si casatoria. In decembrie 2006 semnaturile au fost inaintate Guvernului. De atunci asteptam actiuni concrete din partea clasei politice si a Guvernului pentru revizuirea articolului 48. Acest obiectiv e prioritar pentru cetatenii tarii care in majoritate covirsitoare, mai mult de 90% dupa ultimul sondaj de opinie, resping casatoriile intre persoane de acelasi sex. In prezent Articolul 48 defineste casatoria ca fiind uniunea liber consimtita dintre „soti” si nu specifica „barbat si femeie.” Rectificarea acestei lacune e foarte simpla si necontroversata, dar absolut necesara si imperativa. Daca nu e facuta, insa, e foarte posibil sa rezulte in consecinte grave pentru institutia casatoriei si a familiei romane.

Articolul 16 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului afirma ca “Familia constituie elementul natural si fundamental al societatii si are dreptul la ocrotire din partea societatii si a statului.” Contextul actual e unic pentru protejarea familiei si casatoriei in Constitutia tarii prin definirea lor corecta. Natiunea si societatea romana pot supravietui fara o Constitutie si fara oricare articol din Constitutia curenta, dar nu poate supravietui fara familie si casatorie. De aceia afirmam ca Articolul 48 e cel mai important articol din Constitutie. Familia si casatoria au nevoie de protectie si au dreptul sa fie protejate. Cerem si nadajduim ca vocea cetatenilor tarii sa fie auzita in dezbaterile actuale privind reconfigurarea Constitutiei, iar Articolul 48 sa fie revizuit prin definirea casatoriei si familiei.
AFR
PRELUARE DE PE INFORMATIA FAMILIEI - http://informatiafamiliei.blogspot.com/


LASA MANDRIA SI PRIMESTE UMPLEREA CU DUHUL SFANT!

Atât în Vechiul cât si în Noul Testament, Duhul Sfânt s-a revãrsat peste oameni în cele mai neobisnuite feluri! A cutremurat clãdirile. Oamenii au început sã Il laude pe El în noi limbi. Duhul Sfânt a preluat din plin controlul!

La Cincizecime , El a venit ca vâjâitul unui vânt puternic! Când Duhul Sfânt se coboarã, cum mai miscã si mai agitã lucrurile! (a se vedea Fapte 2:4 si 4:11).

Ioan Botezãtorul a predicat: "Cât despre mine, eu vă botez cu apă; dar vine Acela care este mai puternic decât mine, şi căruia eu nu sunt vrednic să-I dezleg cureaua încălţămintelor. El vă va boteza cu Duhul Sfânt şi cu foc. (Luca 3:16).

Preaiubitilor, Biblia spune foarte clar: Când Isus vine la tine, El vrea sã te boteze cu Duh Sfânt si cu foc! Duhul Sfânt aduce focul – un foc înflãcãrat, o dragoste arzãtoare pentru Isus. De ce atât de multi credinciosi sunt plini de râvnã, înflãcãrati pentru Domnul vreme de o clipã... si în clipa urmãtoare s-au rãcit deja, nefiind niciodatã complet, constant implicati? Nu cumva deoarece refuzã sã lase pe Isus sã îi boteze cu Duhul Sfânt?

“Şi când va veni [Duhul Sfânt] El, va dovedi lumea vinovată în ce priveşte păcatul” (Ioan 16:8). S-ar putea cumva ca acesti credinciosi să nu fie convinsi pe deplin de păcătosenia lor tocmai pentru că încã nu I-au dat locul (cuvenit, dealtfel) Duhului Sfânt în viata lor? El este firul cu plumb al lui Dumnezeu, legatura directă a lui Dumnezeu cu noi. El ne descoperă nouã orice nu se raportează la Christos, sau nu este în conformitate cu voia lui Christos pentru noi – si ne declarã vinovati de lucrul acesta, dar tot El ne dă abilitatea, ne împuterniceste sã ne conformăm Cuvântului Sãu, sã ne întoarcem la El, sã urmãm Cuvântul Sãu! Cu adevãrat El devine Mângâietorul nostru în aceasta, deoarece când ne condamnã de pãcat, El ne dã si puterea sã ne lãsãm de pãcat. Asta da, mângâiere adevãratã!

Duhul Sfânt nu te va pune niciodată să faci o prostie. Dar El s-ar putea sã vina peste tine în asa un mod, cã cei ce pãcãtuiesc sã creadã esti beat sau nebun! El nu este binevenit în multe biserici deoarece se crede că e prea zgomotos, prea deranjant, prea imprevizibil!

SA LASAM MANDRIA SI SA-I CEREM DUHULUI SFANT SA NE UMPLE
Atunci pamantul se va cutremura din nou,
Atunci vom vedea minuni,
Atunci bolnavii se vor vindeca,
Atunci Bisericile vor fi pline de credinciosi.

UNDE SUNT TIMOTEII

Creştinii din Filipe au fost primii cărora Pavel le-a prezentat adevărul: „Să aveţi în voi gândul lui Cristos.” Pavel le-a scris acest mesaj în timp ce se afla în închisoare la Roma.

Aflându-se în închisoare Pavel scria că are în el gândul lui Cristos, renunţând la reputaţia sa pentru a deveni un slujitor al lui Cristos şi al bisericii sale. Acum el scrie: „Nădăjduiesc, în Domnul Isus, să vă trimit în curând pe Timotei, ca să fiu şi eu cu inimă bună când o să am ştiri despre voi” (Filipeni 2:19).

Aceasta este gândirea, lucrarea gândului lui Cristos. Gândiţi-vă la aceasta: Iată un pastor stând în închisoare, cu toate acestea el nu se gândea la propriul său confort, la propria sa situaţie dificilă. Lui îi păsa doar de starea spirituală şi fizică a poporului său. Şi el i-a spus turmei sale: „Mângâierea mea va veni numai atunci când voi şti că o duceţi bine, în duh şi în trup. Iată de ce îl trimit pe Timotei să vadă starea în care vă aflaţi, în numele meu.”

Apoi Pavel face următoarea afirmaţie alarmantă: „Căci n-am pe nimeni, să-mi împărtăşească simţirile ca el şi să se îngrijească într-adevăr de starea voastră” (2:20). Ce afirmaţie tristă! În timp ce Pavel scria aceasta, biserica de lângă el, care se afla în Roma, creştea şi era binecuvântată. Era evident că existau conducători evlavioşi în biserica din Roma. Dar, Pavel spune: „Nu am nici un om care să împărtăşească cu mine gândul lui Cristos.” De ce era aşa? “Ce-i drept, toţi umblă după foloasele lor şi nu după ale lui Isus Hristos” (2:21). Era evident că nu s-a găsit nici un conducător în Roma care să aibă o inimă de slujitor – nici unul nu a renunţat la reputaţia sa ca să devină o jertfă vie. În schimb, fiecare căuta propriile sale interese. Nici unul nu avea gândul lui Cristos. Pavel nu putea să-i încredinţeze nimănui să meargă la Filipi ca să fie un slujitor adevărat pentru acel trup de credincioşi.

Cuvintele lui Pavel de aici nu pot fi atenuate: „Fiecare îşi caută de sine. Aceşti slujitori caută numai propriul beneficiu. Iată de ce nu este nimeni în care să am încredere că va avea grijă de nevoile şi durerile voastre, cu excepţia lui Timotei.”

Rugăciunea noastră ar trebui să fie: „Doamne, nu vreau să fiu concentrat doar asupra mea într-o lume care iese de sub control. Nu vreau să fiu îngrijorat pentru propriul meu viitor. Ştiu că Tu ţii calea mea în mâinile Tale. Doamne, Te rog, dă-mi gândul Tău, gândirea Ta, preocupările tale. Vreau să am inima Ta de slujitor.” Amin.

ATUNCI CAND DUHUL SFANT VINE

Profetul Isaia descrie ce se întâmplă atunci când Duhul Sfânt se coboară asupra unui popor. Isaia prooroceşte: „…se va turna Duhul de sus peste noi; atunci pustia se va preface în pământ, şi pomătul va fi privit ca o pădure” (Isaia 32:15).

Isaia spune: „Atunci când Duhul Sfânt vine, ceea ce a fost cândva un pustiu sterp devine o câmpie roditoare. O bucată moartă de pământ, dintr-odată, se umple cu roadă. Şi aceasta nu este o roadă temporară. Câmpia cu roadă va creşte într-o pădure şi veţi putea tăia din această pădure an după an şi să continuaţi să zidiţi rodnicia voastră.”

Isaia adaugă: „Atunci nepărtinirea va locui în pustie, şi neprihănirea îşi va avea locuinţa în pomăt” (32:16). Potrivit profetului, Duhul Sfânt, de asemenea, aduce cu Sine un mesaj de judecată împotriva păcatului. Iar acest mesaj produce neprihănire în oameni.

Isaia nu vorbeşte despre o revărsare de o singură dată a Duhului, ceea ce unii o consideră ca şi „trezire.” Isaia descrie ceva care durează. Studiile făcute de sociologi creştini arată că majoritatea trezirilor din ziua de azi durează în mediu cinci ani, lăsând în urmă multă confuzie şi neînţelegere. Cunosc unele biserici unde au avut loc aşa-numitele treziri, dar acum, peste doar câţiva ani, nu mai este nici o urmă din ceea ce a fost o revărsare a Duhului. Acele biserici sunt moarte, pustii şi goale. Clădiri care odată găzduiau mii, acum sunt nişte morminte, cu doar cincizeci de oameni care le frecventează.

Isaia continuă: „Lucrarea neprihănirii va fi pacea, roada neprihănirii: odihna şi liniştea pe vecie. Poporul meu va locui în locuinţa păcii, în case fără grijă şi în adăposturi liniştite” (Isaia 32:17-18).

Pacea vine pentru că neprihănirea este la lucru. Duhul Sfânt înlătură toată neliniştea, toate tulburările şi toată condamnarea. Ceea ce urmează este pacea minţii, pacea în casă şi pacea în casa lui Dumnezeu. Şi atunci când poporul lui Dumnezeu are pacea lui Cristos, el nu pot fi uşor scos din această stare. „Dar pădurea va fi prăbuşită supt grindină şi cetatea plecată adânc. Ferice de voi, care semănaţi pretutindeni de-a lungul apelor, şi care daţi drumul pretutindeni boului şi măgarului” (32:19-20).

Profeţia lui Isaia despre Duhul Sfânt era îndreptată asupra Israelului din timpul domniei lui Ozia. Cu toate acestea, ea se aplică şi poporului lui Dumnezeu din ziua de azi. Este cunoscută ca şi profeţie dublă. Realitatea este că fiecare generaţie are nevoie de o revărsare a Duhului Sfânt. Şi eu cred că biserica de azi nu a văzut încă nimic în comparaţie cu ceea ce Duhul Sfânt doreşte să realizeze.
TREBUIE SA-I DAM VOIE SA NE VORBEASCA

Ilie a practicat puterea rugãciunii. El a închis si a deschis cerurile, a chemat foc din cer, si a despãrtit apele cu mantia sa. Un om al actiunii care a adus întreaga stãpânire sub cuvântul sãu, si-a bãtut joc de profetii lui Baal pe Muntele Carmel, omorându-i chiar sub nasul regelui.


Acest bãrbat puternic a venit la sala tronului lui Dumnezeu de mai multe ori, rugându-se cu stãruintã sã dea ploaie. Ilie a vorbit cu Dumnezeu despre aceastã trebuintã. Un nor mic si-a fãcut aparitia, si profetul, care cu trei ani si jumatate mai înainte închisese cerurile si cauzase o secetã teribilã, acum deschise cerurile si “o ploaie mare” a cãzut.


Ilie a fost coplesit de biruintã. O mare trezire spiritualã avea sã aibã loc. Focul lui Dumnezeu cãzuse si se întâmplaserã minuni la care fuseserã martori multimi, ce putuserã sã vadã nemaipomenita putere a lui Dumnezeu. Gândea Ilie ”Acum Izabela se va cãi, se va pocãi de faptele ei! Nici chiar ea nu poate sã nu tinã seama de semnele si minunile acestea! Acum e ceasul lui Dumnezeu pentru poporul acesta".


Dar ce soc a primit. Izabela n-a fost chiar deloc impresionatã de minuni si de acea putere, si i-a spus lui Ilie: "mâine la ceasul acesta, te voi ucide tocmai cum ai fãcut si tu cu preotii mei."


Ce vedem în momentul urmãtor: cã acest puternic si mare om al actiunii se ascunde într-o pesterã din Muntele Horeb la vreo 200 mile depãrtare.

Ce priveliste! Patruzeci de zile si patruzeci de nopti a petrecut întorcând problema pe toate fetele si tot gândindu-se la întorsãtura nefavorabilã pe care o luaserã lucrurile. A devenit preocupat de probleme, iar ochii sãi erau asupra lui, în loc sã fie atintiti pe Dumnezeu. Asa încât Dumnezeu l-a chemat: “Ilie, ce cauti aici, de ce te ascunzi în pestera asta?"

Oftând, Ilie i-a rãspuns: "Doamne, poporul se risipeste. Intreaga stãpânire, întregul guvern este imoral, e pe o cale rea. Oamenii s-au întors iarãsi la cãile lor; nici mãcar n-or sã mai creadã în minuni. Societatea a luat-o razna. O sa-mi dea cu mesajul în fatã, o sã-l respingã. Toti sunt sub puterea si controlul diavolului – în afarã de mine. Am rãmas numai eu singur, Doamne. Mã ascund, ca mãcar un sfânt sã mai rãmânã pentru tine”.


Ilie, un profet al rugãciunii, fusese atât de ocupat pentru Dumnezeu, si atât de ocupat sã demonstreze puterea lui Dumnezeu, cã devenise un slujitor într-un singur sens: vorbise cu cu Dumnezeu deseori, dar ascultase foarte putin. Dacã ar fi ascultat, ar fi auzit cum Dumnezeu îi spunea cã mai erau 7000 de sfinti ca si el, care nu se compromiseserã.

POVESTEA MEA !? sau POVESTEA TA !?

Dar eu, magarul.

DE Ulrike Schild

Scuzati-ma. sunt cu gura plina. Dar tocmai am primit fan proaspat si, desigur, trebuie mai intai sa-l gust. As fi magar daca nu as face-o. Dar ce prostii spun. Sunt magar. Si inca unul foarte renumit. Ce poate sa-l faca pe un magar renumit? - va intrebati.

Corect: toti magarii sunt la fel. Zi de zi cara poverile oamenilor - nu prea au de ce sa fie mandri. Cu toate acestea - uneori ma intreb daca chiar nu conteaza pentru cine te spetesti in halul acesta.

Caci odata a calarit Cineva pe spinarea mea si asta a contat cu adevarat. Pe spinarea mea au mai calarit multi, dar. Deci: ma aflam cu manzul meu in grajd, fara sa banuiesc nimic. De langa ieslea mea puteam sa vad foarte bine drumul care duce la Ierusalim. Deodata, spre noi s-au indreptat doi oameni. Barbati pe care nu-i mai vazusem niciodata. Tocmai ma gandeam ce cauta astia doi aici. Chiar in clipa aceea ne-au dezlegat si ne-au luat cu ei. Nimeni nu ne-a spus unde mergem. De ce ne-a luat. Nu ne-a intrebat daca vrem, la urma urmei, sa mergem cu ei. De obicei sunt cam incapatanat. Desi nu din rautate sau din vreun alt motiv, numai asa, incapatanat - pai da, asta face parte din fiinta mea. La urma urmei, nu pot oamenii sa faca ce vor cu noi, magarii. Insa in ciuda intrebarilor si a curiozitatii ce avea sa ni se intample, nu mi-a fost frica. Nu stiu nici eu cum de nu mi-a fost frica! Am fost rapiti, cum s-ar spune - si totusi ma simteam bine!

Si am avut dreptate sa ma simt asa. Pe mine, un magar lipsit de importanta, sau - ca sa fiu mai exact - o magarita lipsita de importanta, tocmai pe mine m-a ales El. Si atunci am putut sa-L slujesc. Deci: pentru Omul acesta mi-a facut placere sa-mi ofer spinarea. Desi spre drumul spre Ierusalim ma intrebam tot timpul de ce a trimis Isus tocmai dupa mine. Un cal, o trasura,
o caleasca. astea ar fi fost mai potrivite pentru un rege. Dar mie, magarului, mie mi s-a permis sa fac ceva pentru El!
De ce va povestesc asta? Poate ca trebuie sa multumim pentru cinstea de a purta povara DOMNULUI ISUS.

UNDE VREI SA AJUNGI CU ASA DE MULTE BAGAJE GRELE ?

Un barbat se ducea intr-o statiune. Avea o multime de bagaje, asa incit prin gari intimpina tot felul de neplaceri. Intr-o gara a fost asa de suparat incit la intrebarea unui calator: "Unde mergeti, domnule?" isi pierdu rabdarea si injurind puternic, striga: "La dracu!" Un alt calator care era crestin, auzi acele cuvinte, merse dupa el si se aseza in acelasi compartiment. Dupa ce se linisti putin, crestinul incepuse vorba cu el.

Pe parcursul discutiei a gasit prilejul sa-i a-duca aminte de raspunsul dat, apoi il intreba: "Cind credeti ca veti ajunge la tinta calatoriei?"

Celalalt care se mai potolise putin, s-a rusinat de iuteala raspunsului. Marturisi deschis ca raspunsul lui grabit la urma urmei era adevarat si ca adevarata tinta a calatoriei a fost bine aratata in cuvintele spuse mai inainte.

Acesti doi oameni, care stateau fata in fata in acelasi compartiment, mergeau pe cai deosebite: unul mergea hotarit spre iad, iar celalalt avea o tinta sigura in cer. Unul se afla pe calea larga a pierzarii, iar celalalt pe calea cea strimta ce duce la viata vesnica. Si calatoria vietii noastre pe acest pamint trebuie sa duca in cer, sau in iad. Asa ca intrebarile cele mai insemnate pentru fiecare din noi sint: "Care este tinta calatoriei mele? Pe ce cale calatoresc?"

Daca esti pe calea pierzarii, te rog opreste-te si intoarce-te la calea care duce la viata vesnica. "Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in EL, sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica" (Ioan 3.16). "Isus i-a zis: EU sunt CALEA, ADEVARUL si VIATA" (Ioan 14.6).

RESPONSABILITATE CRESTINA

Inteleptii din vechime au sustinut ca nu este nici un pacat savarsit ale carui urmari sa loveasca numai pe cel ce l-a infaptuit; caci pe langa un bolnav, sufera si cei din casa lui.Cand esti membru intr-o biserica ai responsabilitatea unei trairi in lumina.Nu poti spune "ce va intereseaza pe voi ce fac eu?"
Pentru ca sa ilustreze mai bine acest argument, inteleptii au spus urmatoarea intamplare: “Un vapor mergea catre Iope ducand calatori. Unul dintre calatori a facut in cabina lui o spartura mare, in coasta vaporului. Cand au aflat ceilalti calatori de fapta lui, i-au zis: “Nenorocitule, ce-ai facut?!”. Atunci acesta a raspuns: “Ce va intereseaza? Spartura am facut-o in cabina mea, nu in a voastra!”. Daca apa intra in cabina lui, ar fi umplut si cabinele invecinate si in curand vaporul s-ar fi scufundat, inecand toti calatorii.
Lumanarea care palpaie DOMNUL NU O STINGE,dar ea strica vederea celor din jur.
Viata ta pacatoasa otraveste sufletele celor din jurul tau. Nu vrei ca ei sa-si strice vederea ? Vrei sa-si aduca aminte cu bucurie de tine?
Daca da, atunci renunta imediat la orice pacat constient din viata ta.
DOMNUL VA FI LANGA TINE CAND ITI VA FI GREU,EL NU TE VA LASA PARASIT.
“Si nu vă potriviţi chipului veacului acestuia” (Romani 12:2)
Simţi că nu mai deţii controlul asupra vieţii tale? Că viaţa te controlează în loc să o controlezi tu pe ea? Lucrul acesta se întâmplă fiindcă te afli pe scaunul din dreapta, conformându-te oamenilor, evenimentelor şi circumstanţelor. Acestea stau pe scaunul şoferului, nu tu. Nu e de mirare că nivelul tău de frustrare este ridicat, iar nivelul mulţumirii este scăzut. “Să nu vă potriviţi chipului veacului acestuia”. Dacă simţi că lumea te pune la colţ, ai două opţiuni:

1) Conformează-te în continuare sau fii un agent al schimbării. Fie alegi să rămâi pe locul din dreapta fie să treci la volan. Biblia spune: “Să nu vă potriviţi chipului veacului acestuia” (Romani 12:2). Ci transformă-te într-o persoană pro-activă, mânată de credinţa in NUMELE DOMNULUI ISUS, aşa cum doreşte Dumnezeu să fii.

2) Preia controlul asupra vieţii tale in NUMELE DOMNULUI ISUS prin “înnoirea minţii”. în loc să te zbaţi să schimbi oamenii şi împrejurările din jurul tău, schimbă-ţi modul de gândire şi ceea ce-ţi spui ţie însuţi. Cuvântul gre?cesc pentru înnoire înseamnă “alinierea gândurilor tale la gândurile lui Dumnezeu”. Abandonează acele gânduri auto-distrugătoare care îţi spun “nu eşti, nu poţi, nu vei fi capabil niciodată”. Dumnezeu spune: “Tu eşti, tu poţi şi cu certitudine vei fi capabil” datorită puterii Sale care te locuieşte! loan scrie: “ceea ce câştigă biruinţă asupra lumii, este credinţa noastră” (1 loan 5:4). Apelează la Cuvântul Lui Dumnezeu! Descoperă ce spune el despre lucrurile care te intimidează şi te controlează şi dezlănţuie puterea asupra lor. Cuvântul Lui Dumnezeu pentru tine astăzi este: “Nu te teme … eu sunt Dumnezeul tău. Eu te întăresc … eu te sprijinesc” (Isaia 41:10). Aliniază gândurile tale la gândurile lui Dumnezeu. Treci pe locul şoferului şi preia controlul asupra vieţii tale in NUMELE DOMNULUI ISUS!
SEMNE DE INTREBARE

Mereu, mereu, doar semne de-ntrebare:
Ce sunt ? Ce-am fost ? Ce, oare, mai pot fi ?
Mi-e zborul frânt de-un lanţ prins la picioare
Şi nu ştiu cum să-l rup să pot trăi…

M-am rătăcit şi nu găsesc cărarea
Să pot ieşi mai repede-ntr-un drum,
Nici rost nu am şi numai întâmplarea
Mai dă un sens trăirilor de-acum.

Mereu, mereu, aceeaşi întrebare
O tot framant şi-i caut un răspuns ;
Şi-o tot repet, dar nu mai am răbdare:
Când oare voi plăti îndeajuns ?

Nu ştiu să am nici vise nici ambiţii,
Doar om să mă mai simt îmi este dor,
Să fiu un simplu om, fără condiţii,
Să nu mai fiu doar piesă de decor.

Mereu, mereu, pun semne de-ntrebare
Negând continuu sensul absolut,
Chiar dacă sunt lovit în disperare
Mai merită să-mi pese de trecut?
As vrea sa ma praval la CRUCE,
Ca nu-s decat un plod in marele proiect
Si crucea mea de as putea a-mi duce
Nu mi-ar mai pasa de is, ori nu, destept !

CUTREMURUL DIN CHILE A MUTAT DIN LOC ORASELE

Masuratori realizate prin GPS au arata ca recentul seism cu magnitudinea de 8,8 grade care a avut loc in Chile a determinat schimbarea coordonatelor geografice ale unor orase intregi.

Orasul Concepcion - aflat cel mai aproape de epicentrul cutremurului - s-a deplasat spre vest cu cel putin 3 metri.

Si capitala Santiago s-a deplasat in directia vest-sud-vest, cu aproape 30 cm.

Si mai surprinzator este faptul ca metropola Buenos Aires, capitala Argentinei, aflata de cealalta parte a continentului sud-american, la mare distanta fata de epicentrul seismului, a fost impinsa si ea - cu cca. 2 cm - spre vest.

Deplasari semnificative au fost constatate si in cazul oraselor Valparaiso (Chile) si Mendoza (Argentina).

Preluare din revista PASI


Mã simt obligat prin Duhul Sfânt sã transmit un mesaj urgent cãtre toti cei care sunt în baza noastrã de adrese, precum si prietenilor si episcopilor pe care i-am întâlnit în întreaga lume.

O CALAMITATE CE VA ZGUDUI PÃMÂNTUL ESTE PE CALE DE A SE ÎNTÂMPLA.
VA FI ASA DE INSPÃIMÂNTÃTOR, CÃ VOR TREMURA CHIAR SI CEI MAI APROAPE DE DUMNEZEU DINTRE NOI.

Vreme de zece ani am tot avertizat despre mia de focuri, incendii, ce se vor abate asupra orasului New York. Focul va devora întregul mega complex de clãdiri uriase, incluzând suprafete din New Jersey si Connecticut. Orase majore de pe tot cuprinsul Americii vor avea parte de flãcãri intense, dezlãntuite, debandadã - asa cum am vãzut în Watts, Los Angeles, cu ani în urmã.

Flãcãri intense, dezlãntuite, debandadã vor fi si în orase din întreaga lume. Vor avea loc jafuri, inclusiv în Times Square, din orasul New York. Ceea ce experimentãm noi acum nu este recesiune, nici mãcar depresie. Ne aflãm sub mânia lui Dumnezeu. În Psalmul 11 este scris:

“Şi când se surpă temeliile, ce ar putea să mai facă cel neprihănit?” (versetul 3).

Dumnezeu judecã pãcatele strigãtoare la cer ale Americii si ale natiunilor. El distruge temeliile lumesti.

Profetul Ieremia avertiza Israelul, cu referire la nelegiuirile sale:

“Aşa vorbeşte Domnul: Iată, pregătesc o nenorocire împotriva voastră, şi fac un plan împotriva voastră. De aceea, întoarceţi-vă fiecare de la calea voastră cea rea, îndreptaţi-vă umbletele şi faptele!”

“Dar ei zic: ,Degeaba! Căci noi ne vom urma gândurile noastre, şi vom lucra fiecare după pornirile inimii noastre rele!” (Ieremia 18:11-12).

In Psalmul 11:6, David avertizează: “Peste cei răi plouă cărbuni, foc şi pucioasă: un vânt dogoritor, iată paharul de care au ei parte”. De ce? David ne răspunde: “Căci Domnul este drept, iubeşte dreptatea, şi cei neprihăniţi privesc Faţa Lui” (versetul 7).
CE VA FACE CEL NEPRIHANIT? CE VA FACE POPORUL LUI DUMNEZEU?

Mai întâi, vã dau un cuvânt practic pe care l-am primit eu însumi în dreptul meu: Strânge deoparte provizii de hranã, articole de toaletã si alte lucruri de bazã, care sã-ti ajungã vreme de treizeci de zile. În orasele mari, proviziile de bãcãnie se golesc într-o orã la semnul unui dezastru iminent.

În ceea ce priveste reactia noastrã spiritualã, nu avem decât douã optiuni. Aceasta este subliniat în Psalmul 11. “Fugim în munţi, ca o pasăre”. Sau, facem cum spune David, care si-a atintit privirea înspre Cel ce stã pe tronul Sãu în ceruri, Domnul, ai cÎrui ochi “privesc, şi pleoapele Lui cercetează pe fiii oamenilor” (versetul 4). “Domnul cearcă pe cel neprihănit, dar urăşte pe cel rău şi pe cel ce iubeşte silnicia” (versetul 5).

Voi spune sufletului meu: Nu-i nevoie sã fug.. sã mã ascund.. Aceasta este lucrarea dreaptã a lui Dumnezeu. Voi vedea pe Domnul nostru pe tronul Sãu, cum, cu tandrete, si plin de iubire, cu bunãtate, vegheazã fiecare pas pe care îl fac eu - încrezandu-mã cã El va izbãvi pe ai Sãi chiar prin inundatii, foc, calamitãti, testãri si încercãri de tot felul.

Notã: Nu stiu când se vor petrece aceste lucruri, dar stiu cã nu sunt prea departe. Eu mi-am descãrcat povara sufletului, v-am spus ce aveam pe suflet. Faceti ce doriti cu mesajul acesta.

Dumnezeu sã vã binecuvanteze si sã vã pãstreze în Harul Sãu.

In Hristos,
DAVID WILKERSON

Sursa: http://davidwilkersoninromanian.blogspot.com/